Kızlar ben 3 gün önce test yaptım ama adetim en son martta oldu olmam gerektiği tarihi 10 gün görünce test yaotim olumlu çıktı kaşıklarimda ağrı var sizde ayni durumu yasadiniz mi veya kacinci haftada yasadinjz doktora gitcem smdide kesinlesmesi icin