Evet isteye bağlı sezeryen dogumum öncelikle dogumdan korkanlardandım yenemedim normal dogum hikeyemi karar verdım sezeryen doğuma 01.05.2020 de 3 cu kez anne oldum cuma gün sabah gittik hazırlıklarım oldu giyindim heyecan dorukta bir görumcem var yanımda sonunda setye geldi zor cıktım amaliyathaneye indik doktorum geldi belimden iyneyi zor yaptılar biraz acıdı sonrasında uyuşukluk hissettim herşeyi duydum karnıma bastırdılar ve güzel kızımın sesi geldi anı unutamam bir guzel sesi vardıki sonra yanagıma dokundurdular sıcacıktı anne ben geldim der gibi benden sıcaktı 3 dk bebegi aldılar yarınsaatte beni kapattılar 2 saat sonra bir agrı 2 veya 3 saat agrı cektim sonrasında gayet iyiydım kızım 3600 gr dı utrısonda dogdugunsa ise 3990 gr oldu beya şişmiş içimde iyiki belkide normal dogum yapamazdım sezeryende kolaymış güzel annneler herkese sağlıklı kolay doğumlar🙏🙏🙏