Kızlar sezaryen dogumda hastaneye ılk gıdınce hemen önlüğü mü giydiriyolar yoksa pijama mı gıyıp beklıyoruz zaman gelınce mı ameliyat önlüğü giydiriliyor?
bi de bıraz sac makyaj duzeltmek isticez haliyle doguma girerken mi yaptınız makyaj cıkınca mı?