Kızlar 20 haftalık hamileyim ve 12. haftamdan beri düzenli olarak çatlak karşıtı Lierac jel ve bebek yağı kullanıyorum. Ama son iki haftadır göğüslerim ve karnımın yan kısımları çok kaşınıyor zor tutuyorum kendimi bazen tutamıyorum 😔 şuan için herhangi bi çatlama yok ama korkuyorum olacak diye sizler neler yapıyorsunuz bu konuda nasıl geçer bu kaşıntılar??