Fulyag İkili testimi yaptırmak için randevu bulamadığımdan biraz gecikti haftaya randevum var 13+2 haftalık olacak 14. Haftaya kadar yapıldığını biliyorum ama yine de sanki geç olacak gibi geldi ilk gebeliğimde 11+2 de yaptırmıştım doktorlarınız ne zaman yaptırmayı önerdi ya da ne zaman ikili testinizi yaptırdınız?
Bahriye06 Fulyag 11+5 de devlet hastanesinde yaptırdım 182 çok geç randevu verdi hastaneyi aradım randevusuz gittim
Sndz95 12 haftalik hamileydim, ikili test icin gittim ebe bir hafta önde oldugunu soylemisti, yani 13 haftalikti, yapiliyor yani geç degil merak etme canim
Zeynepekr Fulyag Randevu için sanırım erken davranmak gerekiyor . Olsun sizin de geç değil. Allah hepimize sağlıklı sıhhatli haberler almayı nasip etsin 🙏
Yesmckmk Fulyag ben devlette yaptırmadım özelde yaptırmıştım ki şu sıralar devlette randevu bulmakta çok zor
Fulyag Yesmckmk Evet malesef doktorlar dönüşümlü geliyor kendi doktorumu bekledim o da anca haftaya açtı randevuyu olmazsa ben de özelde yaptıracağım mecbur
Fulyag Zeynepekr Kendi doktorum randevuyu açmadı onu bekledim o yüzden diğer doktorlardan randevu alamadım ya onu bekleyeceğim ya da özelde yaptıracağım duruma göre
Fulyag Bahriye06 Hastaneyede gittim yine randevu vereceklerini söylediler ve o da çok geç zamanaydı kendi randevum salı günü o zaman yaptıracağım mecbur
Merve0107 Bnde bugun geldim doktordan salı gunüne ultrasyon randevusu verdi ogunde 11+2 olucz insAllah
Fulyag Merve0107 İlk bebeğimde ben de 11+2de yaptırmıştım bu kez koronadan geç kaldı biraz bakalım bir sıkıntı olmaz umarım 🙄