Bende 37 haftalığım
Dün çiğlmfte yedim acılı ondan dolayı ishal oldum
İshalin Doğum belirtisi olduğunu bende burda ki arkadaşlardan öğrenmiştim acaba çifköfte değil de belirti mi diye kendimce umutlanıyorum ama tabi ki değil acı bağırsaklarımı çalıştırdı 😂😂😂