Arkadaşlar merhaba 4 aylı hamileyim dün kan ve idrar testi yaptırdım.Sonuçları aldım eritrosit degeri 6 çıktı az miktarda kan hücresi gorünüyor dedi ne yapmam gerektigini sordum az miktarda gorundüğü için bi sıkıntı olmaz dedi su falan içiyomusun diye sordu içiyorum dedim kendi doktorumada tekrar sonucları goştericem ama endişe ediyorum ilk hamileliğim bu durumu yaşayan arkadaşlar varmı varsa önerilerinizi alabilirmiyim tecrübeli anneler😊