Bende de çikolata kisti vardı 2 ay içtim ve kistim küçüldü 6cm olan kist 1,5 cm kadar düştü. Sonra korunmayı bıraktık ve 6 ay sonra hamile kaldım. Tabi TSH yüksekliğine de bakmak lazım. Benim tiroid yüksekliğide vardı düzenli ilaç kullandım. Yani bir anda olmadı.