Kızlar merhaba sezeryan Doğum ile 27 nisanda bebişim dünyaya geldi.. ilk 2 günü atlattığınızda gerisi kolay oluyo ilk ayağa kalkmak zor diyorlardı bence ilk 2 3 gün ayağa kalkmak zor.. epidural yaptılar elimde bir Kumanda vardı sırtıma bağlı bastıkça ağrı kesici geldi ama ben biraz fazla basmışım sanırım ayaklarımın açılması 10 saat sürdü hemşireler artık basma dediler ama korkumdan bastım ağrım olmasın diye.. depend olmazsa olmaz 172 boyum 98 kiloyla Doğuma girdim hamile kaldığımda 73 kiloydum depend biraz küçük geldi en büyük bedenini almam gerekiyormuş.. 8 gün oldu 10 kilo verdim bile ama hiç bi çabam olmadı kendiliğinden gitti en az 15 kilo daha vermem gerekiyor 🙈 bence kesinlikle gecelik alın en az 2 tane (pijama giyip çıkarmak işkence olabilir)bebek için de en az 4 takım olmalı ayrıca en az 10 tane bez koyun.. hastaneden çıkarken terlik giyin ayakkabıya girmez ayaklar he bide arabayı yavaş kullansın eşiniz her çukurda canınız yanıyo gibi oluyor.. aklınıza takılan her şeyi sorun Elimden geldiğince yardımcı olurum.. Doğum sırasında onun o çığlık sesini duymak dünyanın en güzel duygusu.. Allah’ım isteyen herkese nasip etsin sağ Salim alın sizlerde kucaklarınıza inşallah 😍🙏 çok uzun oldu daha yazsam yazarım en iyisi siz sorun ben cevaplayayım😍