Busraogretmen17 Benim tam 32+0da gitmiştim 1800 kgdı dokyor gayet iyi dedi ama boycağızı 38cmdi minnak kızım benim😂
Aysegulgorkem Baya büyük cnm masallahh ben 31+2de 1800 grmdi doktor gayet iyi demişti şeker yüklemesi yaptirdnizmi
Ceylaann Aysegulgorkem canım şimdi hastaneden çıktım yarın için açlık tokluk testi gibi birşey yaptır dedi galiba o şeker yüklemesi yarın yaptıracam
BuseK Bende 31.5 günlüğüz 1600 kilo zayıf yediklerine dikkat et dedi, oysaki dikkatte ediyorum ama doktor öyle söyleyince üzüldüm .
Ceylaann BuseK sıkmayın canınızı Allahın izniyle saglıklı doğsunda 2 kilo 4 kilo önemli degil Bende de kayınvalidem çok dedi hiçbirşey yemiyon el kadar olacak el kadar olacak diye şimdi diyecem el kadarı gördün mü diye
Eylulikraninannesi Canım bende 31+2 de gittim en son 15 günde bir gidiyorum 31 de 2200kg 42.5 cmdi benimde önden gidiyor bebiş şekerde yok yapısal olabilir dedi portakal suyu ve pilav makarna yeme onlar kilo aldırıyor dedi bakalım uyuyorum haftaya ne olucak