kartalice 12 haftalık gebeyim. Hamile kaldıktan sonra miyomum olduğunu öğrendim. 7.5cm di büyüdü 8.5 oldu. İkili test yapan doktor riskli bi doğum olabilir kanama çok olur başka doktorda girebilir filan dedi. Böyle bir durumu olanlar? Olupta doğuranlar?
KubrAbdullahh kartalice canım benm benegim 20 günlük sezeryanla dogum yaptım miyomum oldugunu hamile kalnca ögrendm doktorum çok önemli degl falan dedi doguma kadar büyümüş ameliyat sırasında dedi kübra benim bunu almam gerekiyo engel bana bu dikiş atıp kapatamıyorum dedi öyle ameliyat sırasnda aldı yani
kubraadagurol kartalice benimde var canım suan. Allah’ın izniyle haftaya sezeryan olacağım. 12 cm civarı. Evet kanaman olabilir dedi bana da drum . Yalnız en önemli olan myom rahimin içinde mı dışında mı. Çok dikkat etmelisin. 7 . Ayına kadar.
Denizkaplan kartalice bende mıyomlu normal dogum yaptım ama benmkı 2.5 cm dı 6ayıma kadar 6.5 cm oldu sonra durdu
kartalice KubrAbdullahh hayırlı olsun sağlıkla büyüsün inşallah 🙏🏻 Benimki baya büyük ve bebekle yan yanalarmış. Baya korkuttular bugün doğumun riskli diye
kubraadagurol kartalice teşekkürler 🙏 benimki dışında . Onun icin sizin daha dikkatli olmanız gerek. Gerekiyorsa devamlı yatın. Drun verdikleri ilaçları aksatmadan muhakkak kullanın. Ve iyi bir perinatolog araştırın . Ona da gözükmeniz gerek.