Seyyy Merhaba ben 18 haftalık hamileyim. Henüz bişeyler almadım. Neden kaç adet ya da nasıl almalıyım bilmiyorum 🤷♀️ bu konuda fikirlerinizi bekliyorum . Doğumum ekimde olacak 🙏