Kimyagercik ayy ne mutlu size 🤗 gün içinde sancılarınız başlar sakin olun hazırlıklarınızı yapın, banyo rahatlatacaktır. Dayanabildiğiniz kadar sancılarınızı evde çekmenizi tavsiye ederim. İmkanınız olursa gün içinde doktora muayene olmaya giderseniz iyi olur, doktorunuzu mutlaka bilgilendirin. Sağlıklı hayırlı doğumlar dilerim 😇