Bende 29+ 1 gittim 1700 gram ve 40 cm doktorum iri bebek dedi. İlk oğlum 3250 gram la normal doğumla doğdu bu sefer cok iri bebek olursa normal olurmu düşünmek gerek dedi üzüldüm yine normal doğurmak isterim. Kilosu cokmu acaba ben biraz rejim filan mi yapsam bilemedim 🤨