Smskr0000 Kızlar merhaba gebelikten dolayı dün tekrar izne çıkartıldım ama ücret konusunda bi fikrim yok ne zaman başlayacağımızıda bilmiyoruz sizde durumlar nasıl ücretler yatıyor mu ?