5+4 günlük hamileyim. Ara ara açık kahve renğinde kanamam olduğu için doktor 100 mg progestan kullanmamı istedi. Daha önce iki düşüğüm ve bir dış gebelik yaşadığım için şimdi bu bebeğimede bir şey olacak diye korkuyorum. Hiç bir belirti yok( kusma, baş dönmesi vb) bu korku ve yarattığı stres ile nasıl başa çıkabilirim. Ayrıca bu sebeple çok sinirli olmuş durumdayım eşimi de her gün yıpratıyorum. Bunlar normalmi nasıl başa çıktınız yardımcı olurmusunuz?