Ben 2 ay once derya hanimda dogum yaptim. Son zamana kadar hep normal dedi ama ben istemedim catim darmis derya hoca deneriz dedi travma yasamak istemiyorum guzel hatirlamak istiyorum dogumu dedim spinal sezaryen oldum. Oyle cok memnum kaldim ki anlatamam. Hatta dogumdan sonra kat hemsirelerine bebek bakim hemsirelerine ayri ayri baklava goturdum 😁 dogumumda harika gecti tum ekip oyle tatlilardi ki hic stres olmadim. Idaya gelen hemsireler bebek hemsireleri hepsi birbirinden tatli. Tek kotu yani fotografcisi bin lira verdim ama memnun kalmadim hic. Odayi falan da susletmistim ben. Odalari luks degil ama verdikleri hizmet muhtesemmm