Ozlemmmx Mrb kızlar öncelikle doğumum çok kötü geçti etkilenenler okumasın. Doğumum etlik Zübeyde Hanım hastanesinde oldu cehennem gibi bir yer bir daha asla gitmem!! Haftamda normal polikliniğe gittim kontrol amaçlı. Ama ondan 1 hafta önce iç çamasırım nemleniyordu pek önemsemiyordum akıntı diye. Kontrole gittiğim de doktora söyledim o da keseden sızabilir diyerek test yaptırdı ve keseden sızdıgı anlaşıldı. Suyum geliyormuş meğerse.. Hemen acil Doğum haneye indirildi serum antibiyotik ve suni sancı takıldı. Sıfır sancı ve sıfır acılma vardı saatler geçtikçe suni sancım artmaya başladı her saat alttan elle kontrol ediyorlardı acılma varmı diye ve cok canım yanıyordu kontrolde cünkü acılma yoktu saatler gectikçe sancım arttı dayanılmaz hale geldi 12 13 saat geçti yalvarıyprdum sezaryen olum diye yapmadılar.. Tam 25 saat sancı cektim 25 saatin sonunda acılma 4 cm oldu sonra dayanamadım ayaga kalkmaya calıstım gitmek istedim göndermediler ebe oturup alttan elleriyle yırtmaya başladı ıkın diye bağırdılar ıkınmak o sancıyla cok zordu 2 saat sonunda kafası gözüktü dediler hemen doğum masasına aldılar 4 kişi karnıma bastı doktor kesik attı ve bebeğim cıktı.. Sonra 1 saat kadar dikişler sürdü dikişler hissediliyor yalnız pek can yakmıyor dikişden sonra odaya cıkarıldık bebeğim 3 kilo 50 cm doğdu sarılık oldugu için küveze alındı 3 4 gün küvezde kalacakmış ve ben göremiycem suan cok kötüyüm lütfen dua edin bebeğim için biran önce iyileşsin kollarıma alayım.
Songsong 🤬🤬🤬🤬rresmen bu kadına me kadar acı cektırırebiliriz bi görelim gibi yapmışlar,buna rağmen siz iyi olmaya calışın cocgunuz da insallah toparlanır canım