Belislina Kızlar 36+3 üm 2,850 gram boyunu hiç sormadım bu zamana kadarda merak etmedim 😃 neden sormamısım acaba.. sezaryan olcam pazartes gün vericek SİZİNKİLERİN KİLOsu neydir haftada kaç gram almıssınız
Keremeral Belislina benim 36. Haftada 3000 gr dı yarın tekrar gidicez 37+1 olacak yazarım tekrar bi sonraki haftada doğum kısmetse
Utayturku Belislina bizde boyu hiç sormamışız ya 😄 kilomuz 36 da pazartesi günü yani 2600 dü. Haftaya çarşamba çatı muayenem var. Siz oldunuz mu acaba?
Keremeral Kızlar doktora gittim bugün 37+1 52 cm 3400 gr olmuş haftaya 14 mayıs için gün aldık şükür🙏🏻
Burcu3509 35+3 te 3186gr Dı. Şimdi 36+3üz. İki hafta önde gidiyoruz. Yarın kontrolümüz var. Gün verecek sezeryan için bakalım hayırlısı🤗💙