Merhaba kızlar , dün detaylı ultrason İÇİN gittim yaşadığım yerde Perinatoloji uzmanı olmadığı İÇİN radyoloğa gittim malesef hiç memnun kalmadım 15 dk sürdü bilmiyorum tatmin olmadım verdiğim para önemli değil ama bakıyorum poslara 40 dk 1 saat sürdü diyenler var 15 dk yeterli mi bebeğimi tüm organlarını incelemeye gözünden kaçan şeyler olmuş olabilir mi? Bilmiyorum rahatlamadım sinir oldum ….Perinatoloji uzmanı ve radyoloji uzmanı arasında ki fark çok mu fazla acaba kızlar?