Cndn47 bufemu hayırlısıyla ins görürsün bebegide kalp atışınıda benm biraz skntılı ilk gebeligmde kalbi durmuştu bu da nasıl olacak bilmiyorm kan degerlerim takip altına alındı yarında kan verecem bakalım artış var mı herşeyin hayırlısı olsun hakkımızda 🤲
Cndn47 Dnz2020 ins çok istiyorm bir bebeğim olsun iki gündür perişan oldum ağlamaktan bı umud arıyorum kendime hayırlısını istiyorm rabbimden 🤲
Dnz2020 Cndn47 stres yaptığına çok üzüleceksin inan ki bebeğimi üzdüm diye ben sana ne diyorum canım 7 haftalık bebek 5 haftalık cıktı kan değerim 3 gün geçti çok düşüktü 1 hafta kollarımı deldirdim beta artıyor mü diye çok şükür sağlıklı genelinmiş Rabbim hayırlısını versin benim ilk gebelim 37 haftada ölü doğum oldu o yüzden hayırlısıyla nasip etsin inanki annelik rahme düştüğü andan itibaren başlıyormuş hevesle beklemek gün saymak herşeyini hazır etmek sonu hüsran olması çok çok zor o yüzden Rabbim gönlüne göre versin
Cndn47 Dnz2020 çok sağol Allah razı olsun gece gece içimi rahatlattn ya rabbimde evladını sana bağışlasın herşey gönlünce olsun inşallah tanımıyorum seni ama duamda olacaksn 🤲
Dnz2020 Cndn47 âmin canım benim inşallah çok ihtiyacım var duaya bil mukabele Allah hepimizin evladını bağışlasın🤲🙏❤
Cndn47 bufemu korkma allahn izniyle görürsün inşallah ben bugünde kan verdim değerlerim düşüyor sanki ama bu tarz şeyler seni etkilemesn üzülme sakın ben kendime söz geciremiyorm bari sen yapma Rabbime sığın 🤲
bufemu Cndn47 en son kaç çıkmıştı kan sonucunuz.bnm ilk öğrendikten sonra bida aldılar yükselme olunca bida almadılar kan
Aylincftc Bende aynı durumdayım canım 5+2 de keseyi gördük bugün 5+6 olduk tahliller için gittim yine kese göründü sadece,minnak yok ortalıkta beklemedeyiz bizde Rabbim hayırlısıyla nasip etsin görüp kalp atışlarını duymayı sağlıkla kucağımıza almayı 🤲🏻🌸
mucize012 ben çok geç gördm altan bakılmasına rağmen görülmemişti çok şükür gördük bebişimizi merak etme bazen geç döllenme oluyormuş adet tarihme göre 9 haftalık ultrasana göre 7+5 haftalık iken görüdm 🙄
busra544 brcakyll bana da öyle diyorlar kese var bebek var kalp atışı yok diyorlar beklemek istiyorum ama bi yandanda korkuyorum anneyi zehirleme riskide var 😏
Cndn47 busra544 evet bende şuan o riskteyim ne yapacam bilmiyorm hayırlısı olsun hakkmzda benmde ilk gebeligim öyleydi kalp atışı çok az dinledim sonradan durdu duyamadm öyle smdide kese var herhangi birşey yok kan değerim düşüyor
brcakyll busra544 evet haklısınız rabbim hayırlısını nasip etsin sizin için inşallah bı sorunla karşılaşmzsnz.