Gün saya saya bugüne kadar geldim ve yarın doğuma gireceğim. Biraz korku var, galiba o hep oluyor. Sezeryan olan tecrübeli anneler önerilerinize açığım. Dua edin güzel anneler, güzel geçsin doğumum ve Allah isteyen herkese anne yapsın, hamilelere de ellerine evlatlarını almayı nasip etsin. 🙏🏻