Mervebilgin Gebelik dönemi boyunca hurma yiyenler oldu mu yoksa sadece son zamanlarda mı yediniz, kimisi diyor ki gebelik boyunca yenmeli kimiside rahim açılmasına sebep olduğu için doğuma yakın zamanda yemeyi öneriyorlar
nil_sugra Mervebilgin ben hamile olduğumu öğrendiğimden beri yiyorum canım. 19+3 olduk. Günde 3 ya da 5 tane yiyorum ama
duygu_ozgenc Mervebilgin ilk başlarda günde 3 tane yiyordum sonra erken doğuma sebep oluyo dediler bıraktım ama günde 2 3 tane tüketmenin zararı yokmuş diye duydum şuanda da tüketiyorum ama istersen bi doktoruna sor
sukayhanacar Mervebilgin ben doktoruma sormuştum canım çünkü tüketmeyi en sevdiğim şey. abartarak yemediğin sürece hiç bişey olmaz demişti gebeliğin başlangıcından itibaren 2-3 yenebilir ama yine de kendi doktorunuza danışın derim herkesin bünyesi aynı olmuyo sonuçta
nil_sugra Eeddaaa günde 3 hurma rahim açmıyor canım. Bilinenin aksine faydası çok fazla. Daha önce 3 gebelik yaşadım 2’si düşük biri erken doğum. Hiç birinde hurma yememiştim özellikle dikkat etmiştim. Bu 4.gebeliğim ve ilk günden beri günde 3 hurma yiyorum çok şükür bu sefer ne düşük tehliken oldu ne başka bir sıkıntı. Tahlillerim de hep düşük çıkan folat değerim günde sadece 3 hurma ile ideal seviyede. Doğru bildiğimiz bazı yanlışlar var hayatımızda canım
__birafitap__ Mervebilgin doktorum bana nane kekik ve hurma kesinlikle yasakladı canım ilk haftalarda düşüğe sebep sanırım
minikgunesim Mervebilgin 31 haftalığım bir tane yiyorum iftar saatinde korkudan henüz doktoruma danışmadım çünkü canımızı bir taneyle kandırıyoruz yetmesede 😂🥰