Nur5495 ilk gebeliğim 7. Haftada kalp durması sebebi ile sonlandı o dönem Sedat beye gidiyordum zorunlu kürtaj olmak zorunda kaldım kürtajı falan başarılıydı açıkcası içeride parça kalmamıştı, enfeksiyon kapmadım çok şükür ama kürtaj olacağım zaman içeri kahkaha atarak girmişti hiç unutmam benim ağlamaktan gözlerim kıpkırmızıydı.. Sonrasında beni 10 dk sonra uyandırdılar gayet kendimdeydim eşim ya da benimle konuşmadı bile 15 gün sonra kontrole gittiğim zaman da test mi yapsak acaba demiştim pıhtılaşma için bana 3 kere düşük olsun o zaman yaparız dedi.. Bi daha çocugum olmayacak sandım o an.. Düşüncesiz adam!!! Bursa da bi doktora gittim hemen test yaptı ve kan pıhtılaşmam varmış şu an iğne kullanıyorum Sedat beye kalsaydım eyvah eyvah