DamlaKygaiek 10 haftalığım mide bulantılarım yavaş yavaş azalıyor ancak kesinlikle su içemiyorum içinde geri çıkarıyorum günde 8 bardak su içmem gerekiyormuş ama asla 2 bardağı geçemiyorum bu durumda olan var mı?
Caglaasya DamlaKygaiek canım ben şuan 33+6 haftalık hamileyim ama en başından beri doğru düzgün su içmiyorum hatta bu aralar 2 bardak bile içmiyorum ama Allâhtan bebeğimin suyunda bi azalma ya da sorun yok
Nesomer DamlaKygaiek 16 haftalığız bende suyu asla içemiyorum belki bardaktan tiksiniyorum diye eşim pet şişe alıyor koli halde ama onları bile bitiremiyorum 😢 limonlu su yada çok açık şekersiz çayla su ihtiyacımı gideriyorum Allahım yardımcımız olsun belki havalar ısındıkça içimiz yanarda kana kana içeriz
sercen DamlaKygaiek ien gerek zorlada olsa cnm evde meyvesuyu yap ayran iç o şekilde gder bir-çok.soruna neden oluyo bende günde bir bardak zor iciyodum enfeksiyon oldu geçtimi bilmiyorum ama zorla 2 bucuk içiyorum artik.alistim 12 haftalığım artik içmeyince eksiklik hissediyorum sende zorla bebeğini düşün içeceksin merak etme ama zorla iç 🙂
Burcuu58 Ya nedense canim cok su istiyor gunde 4 kucuk siseyi bitiriyorum kana kana iciyorum 😟 sonrada odem olusuyo acaba neden ? Sekerimde guzel cikti baska bi sebebi olabilirmi?
Masum DamlaKygaiek bende aynı durumdaydım Canım doktor yudum yudum iç dedi şuan 17+5 deyim 1.5 kilo içebiliyorum yeni yeni