Merhabalar. Ben Erciyes kartal hastanesi zerrin hanım a gidiyorum. İlk kızımda da ona gidiyordum. Normal doğum yaptım. 1 mayıs işçi bayramıydı ve normalde doktorlar o gün izinliysi. Ona rağmen doğumda benimle o kadar güzel ilgilendi o kadar rahatlattı ki şimdi yine hamileyim hiç tereddüt etmeden yine zerrin hanıma gidiyorum. Doğum ücretini mart ayında sorduğumda 3080 TL demişlerdi. Doğum temmuz sonu ağustos başı olacak. Fiyat değişir mi bilmiyorum. Değişse bile bence değer