Asilaymomm Kızlar 21 haftalık oldum karnım biraz buyurdu iğneyi hala karnımdan vuruluorm. Baska yerden mi vurulmalıyım sizce artık? karından devam etsem bir sıkıntı olrmu
bebegim_28 Asilaymomm ben 13 olcam hala karnımdan vuruyorum pazartesi kontrolüm var sorcam dr ama bir süre sonra bacağa falan geçiliyor diye biliyorum dr sorsaydınız keşke
Minikbezelye Asilaymomm merhabalar bende hamileliğimin başından beri oksapar kullanıyorum. Şuan 36+4 haftalığım hep karnımdan vuruldum. Ordan vurulmaya devam ediyorum. Doktorum sorun olmaz dedi. İğne ucu kısa olduğu için bebeğe ulaşmaz. 7 kat deri ve plesantası var.
Ezgiii11 Asilaymomm canım ben 13 haftalıkken bıraktırmıştı doktor bebek gayet sağlıklı diye bacak cok acıyor ben ağladıgımı hatırlıyorum koldan yapabilirsin bebek buyudugu için cok agrın olur göbrktr
Asilaymomm Minikbezelye yaa içim cok rahatladı bırz fazla sağa dogru vurdum bugun ve zorlandım ıcıme şüphe düştü bse olmaz ınsallh cok sagol canm yaa
Asilaymomm Ezgiii11 evet ağrım cok olmaya başladı göbekten resmen iğne grmyor artık bende kola ya da bacaga grcmeyı dusunuorm artık
Ezgiii11 Asilaymomm doktor bırakmam gerrktiğini söylemesini bir kan pıhtılaşma problemin var mı ? Benim varmıyıd yokmuydu bılmıyorum bakmadılar test ama 3 ay vuruldum
GulcanYvz Asilaymomm of ya benimde karnıma zor giriyor iğne her gün eziyet olmaya başladı şuan bende 21+5 oldum
Sirkencubin Asilaymomm en rahat yer karın bence. Kol bacak daha az yağlı olduğu için bende daha çok yaktı karın daha kolay oldu.