Turkan09 çok iyi biliyorum canım o ağrıları benim ellerimde güç kaybı gibide oldu en basiti bi patatesi soyamıyordum yemek koyucağım zaman bıçağı tutamıyordum sabah uyandığımda dirsekten itibaren ellerim hem uyuşmuş hemde parmaklarımda çok kötü bir ağrı vardı geceleri ağladım bende bir kaç defa dayanamadım ağrısına o kadar kötüydü sonra kalkıp soğuk suya tutuyordum suyun baya soğuk olmasını bekle bir iki dakika suyun altında dursun ellerin geçiyor bir süre doktoruma gidene kadar öyle idare ettim sonra kalsiyum eksliğinden olurmuş ve vücut ödem topladığı için eklemlerde uyuşma ağrı olurmuş doktorum osteozinc verdi çok şükür bir kaç güne hemen geçti