İkiz annesiyim öncelikle onu söyleyeyim ve göbeğim aşırı ama aşırı kaşınıyor dayanamıyorum böyle yırtar derecede kaşımak istiyorum bazen dayanamıyorum kaşıyorum ama sonra pişman oluyorum zaten aşırı çatladım 3. Ayımdan beri düzenli bi şekilde her gün kremlememe rağmen (lireac, zeytin yağı, bebe yağı vs ) herneyse önerebileceğiniz kaşıntı Kremi var mı hamileler için şimdiden teşekkürler hepinize sağlıklı doğumlar nasip etsin Rabbim 😇😇