Ertey sadece siyah çay içiyorum açık bir bardak sabah ve bir bardak aksam. Birşey olur zararı olur korkusuyla ihlamur dahi icmedim şimdiye kadar 29 haftalık olduk şükür. Bir ara öksürük olmuştum o dönem elma nane limon kaynatip icmistim sadece. Elma ayva falan kaynatip icebilirsin illa siyah çay içmek istemez sen. Şahsen başka bitki caylarina güvenmiyorum zararsız olsa bile.