Cansummm hayır hiç bir sorunu yok ktu plesentam çok sıkıntılıydı hatta ilkten down sendromu olabilir dediler ikili testte kötü cıktı sonuçlar sonra cvs yapıldı bebekte değil yerleşme sıkıntısı olduğunu plesentanın iyi olmadığını Üstünde hep kan odacıkları olduğunu öğrendim 😐 5,5 ay yatarak gecirdim ama nasip değilmiş .. şimdi de koranadan korkumdan tekrar doktora gidemiyorum 😐 önceden gittiğimde de hep sıkıntı yok dediler ama ağrım gecmedi. Benim de normal doğumla oldu ve bebeğin eşi içerde kaldı kürtaj yaptılar 😔 kürtaj anı da sıkıntılıydı eşi cıkarmak için cok uğraştılar