selam ben 21+5 günlük gebeyim 8 yil sonunda. 💕 kürtaj sonrasi adet gormeden oldu kürtajda tüp bebek sonrası kimsyasal gebelikti. benim akintilarim oluyo cok fitil kullandim vajinal enfeksiyon için geçmedi. bide arada cok cok nadir pıt pıt biseyler disinda bisey hissetmiyorum görüşlerinizi bekliyorum. biraz uzun oldu ama😬