_mucizem_ 12012011 benim korkularım daha farkı canım 😔 kaybetme korkusu başladı bende de 😔 hormonlardan oluyormuş
_mucizem_ 12012011 amin canım 🤲 istemsiz oluyor benim eşim gece çalışıyor eşimi bebeğimi annemi babamı kaybetme korkusu oluyor. Besleme çekince aklımı farklı yere verince geçiyor çok şükür 🤲
_mucizem_ 12012011 yok canım maalesef yalnızım burada 🤷🏻♀️ Kaynanam kayınbabam var ama onlar da 9 deyince uyuyor zaten eşim o saatte işe gidiyor ben ortalığı felan toparlıyorum 1 i buluyor yatmam gelseler de bi şey değişmez yani