Bgun kontrolum vardı 38 hftalığım ama bebegimin göbeği kucukmuş biraz kan akışı felan normal ama ilerleme olmassa haftaya bidaha bakalım doğumu basltabılırız dedı doktor öyle korkutmadı ama ben yine de tedirgin oldum benım gibi olan varmı yanı gelişime göbekten bacaktan bakıyolarya minyon tipli dedi bana bacak uzun göbüş yok ☹️ Korkuommmmmm