Ben 27.haftamda yıkayıp ütülemeye başladım kıyafetleri ve ütü beni çok yordu sürekli oturarak yaptım bu seferde boynum ağrıdı. 😂Eşyaları erken yıkayıp ütüleyip dolabı yoksa hurça koyabilirsiniz. 30.haftaya kadar yıkama işlerinin bitmesi iyi olur yine aklıma gelen şeyleri alıp yıkasam bile tek tük olacağı için beni yormaz