Erdeminannesi0219 Sunay10_ kelin merhemi olsa kendi başına sürerdi 😂beni oğlan 40.haftanın sonunda bile girmedi kanala ki evim 3. Kattaydı asansör yoktu kaç defa inip çıkıyordum yürüyüş zaten hak getire olmayınca olmuyor valla 😂
Sunay10_ Erdeminannesi0219 deme ya 3 cm açılmam var ama sancılar sık değil kendi sancımı bekliyorm kanala girmesi için bende evde yürüyorum plates topu ile squat yapıyorum bide ahududu çayı içiyorum merdiven olayını tek denemedim ben
Erdeminannesi0219 Sunay10_ 3 cm açılma varsa çok güzel benim açılmam da hiç yoktu zorunlu sezaryene alındım 😀senin ki kanala girer inşallah bi umut var yani ☺️