civcivimmm Ya kızlar ben 23+4 oldum pazartesi günü detaylı ultrasona girdim herşey iyi güzeldi çok şükür ama o günden sonra kıpır kıpır olan bebeğim günde 2 3 hissesiyorum oda önceki kadar net değil önceden çok daha fazla hissediyodum normal mi sizdede oldu mu
esmakgun civcivimmm gayet normal Hergun aynı olacak diye birşey yok ☺️ sıkma canını pozitif ol ona da yansıt ☺️
Mineonur civcivimmm ayni dert bende de var 25 haftalik oldum. Daha 1 hafta öncesine kadar tekmesi karnimi bile acitiyordu cok sert hareket ediyordu. Simdi cocukta tık yok cok az hareket ediyor. Napacam bilmiyorum
Prenses39 civcivimmm o haftalarda genelde uyuyorlar gergin hissetmeyebilirsin canını sıkma zamanla düzene girecek inşallah
civcivimmm Mineonur doktor kontrolümüzede 3 hafta var daha 3 gün önce gördüm iyidi ama içim içimi yiyo benimde niye böyle oldu diye 😔
ilkayK O haftalar genel de öyle oluyor ben de bazen tüm güne yakın uyurdu 😂 yemek yedikten sonra soluna uzan yada dinlen
civcivimmm ilkayK zaten bi yedikten sonra hafifçe tekmeliyo bide gece yatapa yattığımda okadar onlarda olmasa kafafı yerdim heralde ama öncesinde gün içindede güzelce tepikleri hissediyodum şimdi tuhaf geliyo
civcivimmm Mineonur ben bişey yiyim hemen yatmasamda oynuyodu heh diyodum iletildi yemek falan diye baya gece yattığımda çok uzun süre hissediyodum şimdi tek tük hissediyom rüyama bile girmiş gece 😔
Mineonur civcivimmm ayniyiz canim bende 15 gun once detayliya girmistim olmazsa bi kac gun sonra hastaneye gidicem
Mineonur civcivimmm canim benimde az boyle sert vuruyordu artik cok sakin ve yavas vuruyor geceleri yine yatinca tık yok randevu aldimda bakalim. Allah yardimcimiz olsun .
civcivimmm Mineonur ben yeni hastanesen geldim canımm dediğin gibiydim bende aabah hiç hareket hissetmeyince gittim artık herieyi normal çok şükür iyimiş doktor bebek gayet iyi bazen öyle olabilir falan dedi sen hissetmiyosundur o illaki harwket ediyodue dedi eve geldim tekmeledi güzelce şaka yaptım der gibi 🙈
Mineonur civcivimmm ay cok sevindim canım gozun aydin ben de dun hareketlerini hissetmeye basladim gene. Su sokaga cikma yasagi bitince hastaneye gidicem İnşaAllah yine ne olur ne olmaz
civcivimmm Mineonur bende hissediyom canımm asanırsam o haftalarda normal böyle bi durum ya ama sen yinede git görürsün için rahat ederr