Ern bende aynıyım canım yatamıyorum evde geziyorum bebek dönmüş birde ondan baskı yapıyor haliyle benim karnım yarılacak gibiydi mesela ayağa kalkınca düşecek sanıyordum yaz meyveleri çok böyle şeyler yaparmış birde mesela ayran süt birkaç gün bunları kestim baya fayda etti bana mesela yemeği birden yeme az az sık ye.Aslında gaz sancısı bile olabilir biliyor musun karnımızda yer olmadığından biz gaz olduğunu düşünmüyoruz aslında yada wc gidiyoruz gaz değil diyoruz ama öyle olmuyormuş ayaklarını yüksekte tutmaya çalış