Estur Senaarass yok canım ne aşırısı 😂 benimde 17. Haftada 234 gr dedi doktor bana fazla geldi ooo iyi tombul okur dedim ama burada bakınca normal geldi 😂😂
Nazlibicicek 36+4 3kg 256 Gr 💙 yarın randevu var 37+3 olcaz bakalım kaç gram aldik. Boyu da 51 cm ydi
MerveYeilyurtahin Haftamda 802 gram dedi doktorum bana. Çok mu az acaba. Haftaya göre normal demişti ama burda okuyunca az geldi bana.
Nazlibicicek MerveYeilyurtahin Ah bu annelik 😁 hemen benim bebeğim başka bebeklerden daha mi geride endişesine kapiliyoruz. Ama başkalarıyla karşılaştırma yapmayın bence . Bebeğiniz sizden başka beslenir bir diğer kişiden başka. Hepsinin gelişimi ayrıdır. Doktorunuz normal dediyse endişelenmeyin.
MerveYeilyurtahin Nazlibicicek dediğiniz gibi annelik işte 😊 yok karşılaştırma değilde bian az geldi gözüme 😊
Senaarass Nazlibicicek canm karsilastirma degil sad3ce acaba normalmi bu haftada bu kadar kilo olmasi bebegin 😀😀😀
Aysenurtsr Aysecan duzenli besleniyorum sadece 🙂 yememem gereken seyleri yemiyorum. Ilaclarimida zamaninda aliyorum. meyve, sebze, et, hergun tuketiyorum. Kasar peyniri cok yiyorum birde🙂 hergun bir avuc ceviz ve badem yiyorum ayrica 🤗
Nazlibicicek MerveYeilyurtahin bebekler hafta olarak geride gözükse bile ki sizin ki normal sanırım yani haftasıyla uyumlu. Tekrar toparliyolar ve haftalarindan önde bile çıkıyor gelişimi. Biz boşuna evham yapıyoruz ☺
Eliftotree Senaarass 33+4 gittim 2200gramdı cuma 35 haftalık olacağım merak ediyorum kaç gram aldı bana zayıf gibi geliyor 😐