htc34sdkl normalde bana da senin haftanda vurulacaktı sağlık ocağında bir sorun olunca kayıtlı olduğum yere gittim bugün 20+5 günlüğüm oldum. Ama benimde aksilik olmadaydı senin haftanda olacaktı aşının öyle günleri yokmuş 9 ay içinde iki doz da olmak zorundaymış sadece benim 1 ay sonra ikinci doz olacak