Glcnali Kızlar 12 haftalık hamileyim.Başlarda bu kadar değildi ama bu hafta felâket mide bulantılarım başladı.Gün boyu 10 u bulan istiğfarlar.Önerebiliceğiniz mide bulantısı ilâcı varmı?doktora gitmek bu ara riskli geliyo.Eczaneden aldırıcam eşime.Ilk gebelik perişan oldum gece uykusu yok.Bide şeker çıktı oda cabası😔
Muberraonur Glcnali canım bende çok kötüydüm doktoruma sordum bana ilaç vermişti ilk kutuyu bitirmiştim tekrar yazdırmıştım şuan 2kutu var hatta bitiremedim bulantılarım kesilmişti artık adı dramamine ilacın kesiyor biraz ama gün içinde tekrarlıyor yinede iştahsız oluyorsun 🙄 ama yinede doktoruna danışmanı isterim ilacı almadan hamilelikte çok iyi değil ilaç kullanımı
1prens1prensesannesi_ Glcnali canım ayva ile çözüm bulmuştum ben o haftalar da.. İnanılmaz kesiyor netten de araştırabilir sin..
merrycen Glcnali Ben senden daha beter haldeydim Kan kusmustum en son gece yatmadan 2 tane prilam Ictim hayatimi kurtardi resmen. 😂 31 haftaligim hala kullaniyorum
1827368 Bütün doktorların ilk önerisi genellikte prilam dr sabah 1 öğlen 1 gece 2 adet diye bana verdi
Glsn07- Mrb. ONZYD 4mg ağızda dağılan tablet verdi bana. Dil altı kullanıyorum içinde 10 tane var ama.😉
Wonderanne Glcnali ben bayaa uzun zamandır hatırlamıyorum 8de olabilir 12de prilam dr kullaniyorum onsuz olmuyor gece yatmadan 2 tane içiyorum yalnız yazdıran daha iyi 50 lira çünkü yemek yaparken falan pencereleri aç ki koku rahatsız etmesin bulantı olunca ılık limonlu su iç ya da limon dilimleyip yalayarak biraz bastırabilirsin belki biliyorum senin ne çektiğini 28+3 olduk hala var ara ara Allah yardımcın olsun
Esraaa02 Glcnali doktoruna sorsan daha iyi tabi ama ben zofer kullanıyorum diğerlerinin hiç faydası olmadı kan kusuyordum ben o haftalarda halada kusuyorum 17 hafta olduk zofer kullanmasam ölüyorum Allah yardımcımız olsun çok zor😞
Bulantii Esraaa02 17 ve hala zofer mi😔 geçmedi mi canım😔 bende zofer kullanıyorum hala geçmedi çok korkuyorum hiç geçmicek diye 😔
Esraaa02 Bulantii eskisi gibi kan kusmuyorum ama sabahları mutlaka kusuyorum ve bulantım gün boyu devam ediyor ilk kızımda 9 ay kustum, oğlumda 5 ay, buda erkek hala devam ediyor temennim artık bitmesi insan hamilelikten hiç keyif alamıyor inan😞
Bulantii Esraaa02 maşallah kuzum 3. Bebeğine mi hamilesin? Ben bana 2.dedikleri zaman ağlıyorum 🙈 benim de aksi gibi sabah hiç bulantılarım yok 4 gibi başlıyor gece 1 2 e kadar akşam lokma koyamıyorum ağzıma zofersiz yaşayamıyorum inşallah geçer bi an önce
Esraaa02 Bulantii annelik tamamiyle delilik kuzum yoksa insan bile istiye kan kusmayı kabul edermi bu konuda arsızım galiba evet 3.🤭 ama hergün dua ediyorum artık düzelsin bende diğer hamileler gibi tat alayım diye😞
heureuxmom Haftamdan beri prilam kullanıyorum şu an 22. Haftamdayım. Hayatımı kurtardı diyebilirim. Geceleri uyumadan bir tane iciyorum sadece 😊