Nur çok sağol canım valla dün dünya başıma yıkıldı ama bugün daha iyiyim Rabbim evladımı bana bağışlicak inanıyorum ben. Ilk gebeliğim olduğu için aşırı panik oldum bir yandan ağlıyorum bir yandan bebeğim tekme atıyo sanki ağlama anne ben burdayım der gibi. Allah hepimize sağlıklı doğumlar nasip etsin. Kuzularimizi sıhhatle kucağımıza alalım.