Bsrlmnemr Kızlar ben şu an 21+1 ’im 21 haftalık mı oluyorum? Yoksa 21. Haftayı doldurmuş 22 haftalık mı sayılıyorumm? Detaylı ultrason’a gidicem de 23+1 de çok mu geç acaba diye düşünüyorum. 19-24 arası yapılıyor dediler randevu alırken..
Sltn01 Bsrlmnemr canım aldırablrsin hem bebeğin daha da büyüyecek daha. İyi olur . Bende 12 haftalık gittim en son ama şimdi 17-18 haftayı beklicem cinsiyet için