Merhaba sevgili anneler hamileliğimin en başından beri normal doğum istedim sezeryandan çok korkuyordum o yüzden normal doğumu destekleyen bir dr buldum ve onunla devam ettim hamileliğim son iki ayına kadar güzel geçti rutin hamilelik şikayetlerini az çok ysşadım son 2 ay hem corona dan psikolojik olarak hemde son iki ayda olmanın verdiği fiziksel şikayetlerden ötürü zorlanarak geçti pelvis ağrım hsreketlerimi kısıtlıyordu gel gelelim doğuma 40. Haftama geldim ogün diğer günlerden farklı olarak suyumun azar azar geliyor old farkettim 29 nisan saat 4 te başladı sancı olmadığı için ve suyum aniden hepsi gelmediği için beklemek istedim çünkü dr um 1 hafta öncesinde bebek daha fazla kilo almadan suni ile başlatalım doğumu demişti bende doğal süreci beklemek istediğimi söylemiştim neyse suyum geliyor old içinde çok bekleyemezdim tabi akşam yemeğini yedik saat 10 a kadar sancı başlamazsa dr u arıcaktım sancı başlamadı dr u aradık gelen suyunsa hastaneye gelirsen seni geri gönderemem dedi ve hemen hast gelmemi söyledi ben gelmek istemediğimi bebeğin hareketlerinin iyi old söyledim sabah oldu hala sancı yok🤷♀️ Hazırlandık herşeyi alıp gittik hastaneye yaptığım riskti içim içimi yiyordu bi yandan fakat bebek hareketleri beni rahatlatoyordu gittiğimizde gelenin suyum old anlaşıldı hemen antibiyotik verdiler suni sancıda mecbur kaldık dr suni den korkmamam gerektiğini onun sadece vücudumda var olan sancıyı etkilemek için başlatmak için kullanılan bir ilaç olduğunu söyledi 5 cm açılmaya kadar bekledik artık sancılar kendini belli etmeye başlıyordu fakat tahammül edilmeyecek gibi değildi 5 cm den sonra sancım artacağ için ebem epidural yapmayı teklif etti ben de kabul ettim epidural sayesinde 10 cm e kadar pamuk gübi ilerleyen bir sancı sürecüm oldu ne sğrı ne bişey kafam güzel plates topunda açılmayı destekledim squat ve yürüyüş yaptım artık açılma tamdı beni doğuma aldılar bikaç ıkınmadan sonra bebek kemiğe dayandı ve epiduralin etkisi geçmeye acılar artmaya başladı burdan sonrası bnm için zırdu detay vermicem arkdaşlar her doğum biriciktir kendine özeldir bnmki zor du bir başkasınki çok kolay oluyor duyorum görüyorum o yüzden nırmal isteyenler etkilenmeyin kimseden. drum en başından beri epizyotomili nırmal doğum seserysndan farkı yoktur kafasında old için epizyo atmadığı içinde bukdr zor olmuş olabilir aynı zamanda bnm fizyolojimlede alakalı old söyledi dr ve ebem kaslarımın çok katı ve sert old için vucudüm bırakmıdığını izin vermediğini söylediler çatı sıkıntım olmadığı halde neyse feryatlarımın gözyaşı kusma ve sezeryan yalvarmalarımın 😂başladığı yerde ebem karnıma bastırdı ve ıkınmayla bebeğimi karnıma koydular ben acıdan şoklar içerisindeydim dokunamadım bile tam oğluma okadar acı çekiyordumki kendi cnm derdine düştüm bana ağrı kesici yapın diye sayıklıyordum buarada hastaneye sabah 9 da girdik 18.05 te oğlum dünyaya geldi 3.770 kilısu boyu 51 cm şükür sebebim 🤲 mevlam isteyen herkese nasip etsin sağlıkla kucaklayın bebelerinizi inş. Doğum sonrası da zor geçiyor oturup kalkamıyorum ama oplum için herşeye değer bugünler geçicek toparlanıcam inş. Herkese kolay doğumlar ve sağlık diliyorum 🌸