Melegimveben [silindi] hareketleriymiş işte o 😍 doktora sordum hissetmiyorum ben ya dedim hissetmen lazım dedi arada sırada bi tüy geziyormuş gibi hissediyorum dedim bebişin hareketi işte o dedi😍💙🤗
Kekmez Haftalara kadar çok güzel herşey göbek çok büyümüyor rahat yani 22 lerden sonra sıkıntılar başlıyor çorap giyememek ayak tırnaklarını kesememek gibi yani göbeğin çıkmasına heves ediyorsunuz ne hoş ne güzel inşallahta çıkar ama 22 lere kadar bahsettiğiniz şeyler göbek falan değil şişlik gaz gibi şeylerdir 25. Haftamdayım ve hayat gitgide ağırlaşıyor sanırım uyurken zorluk çekiyorum
Melegimveben Kekmez daha öncede gazım oldu şişip inen göbek diye dalga geçiyordum biliyorum canım gaz mı bebek mi diye 🤗 tabi büyüdükçe daha zorlaşıcak illaki ama bebeğiminde büyüdüğünü tamamen hareketlerini hissetmek falan bence bunlar müthiş şeyler 🤗
[silindi] Melegimveben bende öyle yaparım ama yavaş yavaş bebeğime de almayı düşünüyorum hepsi üst üste gelmesin diye☺
Melegimveben [silindi] aynen kaşınıyo arada 🤗 aman gelsin alırız 6. aydan sonra yavaş yavaş🤣 oğlum olcak kısmetse seninki bellimi kuzum😘
Kekmez Melegimveben ya birşey olmaz ben hamileliğimin başından beri sakınan göze çöp batar mantığındayım bu yüzden camda sildim halıda yıkadım birşey olmaz inşallah sağlıkla kucağınıza alın ☺
Elifakcaaa Melegimveben 26 haftalık olduk ama tanimayanlar hamile.oldugumu anlayamiyolar hic belli dgil benim keske bello olsa 😔