Semra1990 evet bıgün doktora gittim sordum gaz o diyo e birazcık kilo da almışsın onun da etkisi var diyo 😁 11 haftalığım şuana kdar yaklaşık 3kilo farketti tartıda . Çok diyo etrafımdakiler şimdi böyleyse doğuma doğru nolcan sen diyip duruyolar . Çok mu sizce ????