zumrutt_77 Arkadaşlar idrar yolu enfeksiyonum çok 36 haftalık olacaz aşırı kaşıntı var yaşayan varmı ?ne yapmam gerekiyor doğal yol
Prenses39 zumrutt_77 elma sirkesini suyla seyrelt taharet yap ben yapmadım ana sirkenin iyi geldiğini duydum