Smgyy Kızlar 9 haftalık olucam 2. Hamileliğim sanki 4-5 aylık hamile gibiyim gaz doluyorum herhalde ilk hamileliğim böyle değildi sizinde böyle oldu mu
Wonderanne Smgyy biz 28+3 hala gaz var akşam çok şişiyor karnım sabah inmiş bende safra kesesi taşı var safran yetersiz olduğu için hazımsızlık kaynaklı oluyor
Erdeminannesi0219 Smgyy 10 haftalığım ama görsen 5-6aylık dersin 😏anlıycagın hepimiz aynı durumdayız. Gaz da çok şişiriyor beni ama asıl neden ilk hamileliğimden kalan bi göbek vardı onun üstüne 2.olunca böyle oldu
Mervesrfl Birinci hamilelikte karın kasları gevşediği için ikincisinde iki katı oluyor benimde ikinci hamileliğim 8+1 sanırsın 4 aylık hamileiğim . Kaslar yüzünden öyle büyük oluyor