MerveBozan merveeed merhaba. Benmde özellikle geceleri çok yanıyo. Ama akşam yemeğini saat 5 yiyorum artık. Ve yatmadan bir tane elma yiyorum. Böyle yaptığımda yanmıyo . Dr gaviscon şurup kullanabilrsn dedi ama ben bu şeklde idare edebildiğim kadar etmeyi düşünüyorum.
Haziranannesii Sakız çiğne benim çok rahatlattı yoksa doktor ilaçta veriyorda ben sakızı tercih ediyorum
Elif1147 MerveBozan mide yanması nasıl oluyor bnm geceleri kazınıyor gibi midem bulanıyor acaba o yanma mı😂
Fundaberk Bende 22 haftalıgım.Ne yesem bana ezıyet gelıyor sonrası:/ ne yapsam coZemedım ılacta kullanmak ıstemıyorum cok su ıcmeye ozen gosterıyorum aksamları gec yemıyorum artık.elmayı denedım ama bı faydasını gormedım 😕
Aycann Bende de çok fazla var 25. Haftadayım sabah kalkıp 1 bardak su içmemle başlıyor ve gece gündüz sürekli devam ediyor süt içiyorum o iyi geliyor ama süreç hiç bitmiyor :/