Ezgi1990 ümitlendirmek istemem ama büyük ihtimalle hamilesin ben 10 tane test yapmıştım hep silik cikti bazen görünmeyecek sekilde cikmisti hatta kan testi yatırmıştım negatif cikmiti sonrasnda rahatsizlandm acile gittim gebelik testi yaptilar pozitif çıktı ve daha adetim geçmemişti testleri yaptigimdada adet gecmeden nasl silikte olsa cikarki diyodm inanmiyordm ezcaneye görmüştüm testleri aczacı gebelik olmasa cift cizgi cikmaz dedi var demisti pozitifin yanlis cikma ihtimali yok dedi senin anlayacagn bende simdi 19 haftalk hamileyim allahm seninde gönlüne göre versin bunlari yaparken daha adetime nerdeyse 15 gun vardi testleri yaptigimda son 4 gun kala işte acilde kanda öğrenmistm 😊 hayırlı haberlerin gelir inşallah seninde bu mübarek günde🙏🙏🙏